کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

نذر بی بی جان

1392/4/1 0:43
نویسنده : مامان رخساره
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لوبیای مامانی

عزیزم الان که دارم برات می نویسم ساعات اولیه روز شنبه است و میخوام در مورد روز سه شنبه صحبت کنم آخه مهم بود دلم نیومد نگم،میدونی دیگه همونطور که گفتم درگیر عروسی عمو رضاییم و وقت نمیکنم سر موقع برات بنویسم لوبیا نازنازی من

روز سه شنبه بی بی جان طبق نذری که  واسه اومدن تو نانازم به این دنیا کرده بود،نذرش رو ادا کرد و روزه خوانی گرفت.فک کنم دیگه همه از اومدن تو با خبر شدن فقط مونده خواجه حافظ شیرازیخوشمزه

گلکم این روزا حال مامانی که خیلی خوبه،ماشاله یادمون نره نیشخندچشمک انگار نه انگار که یه لوبیا داره تو وجودش روز به روز و ساعت به ساعت رشد میکنه،پس معلومه نی نی خوبی هستیماچ.فدات بشه مامانیقلب

عزیزم فردا شب عروسیه ،ایشاله همه چی به خیر و خوشی تموم شه و عمو و زن عمو هم تا آخر عمر در کنار هم شاد و خوشبخت باشن تو هم براشون دعا کن عزیزکم

بابایی خیلی نگران عروسیه نگران،احساس میکنم خیلی استرس داره. خب از حق هم نگذزیم استرس داره ولی بابایی تو هم زیادی حرص میخورهلبخند

راستی خوشگل مامانی ماشین ما ماششین عروسه

کلی واسه عروسی برنامه ریختم ولی در عین حال باید بیشتر مواظب تو ناناز مامانی باشم تو هم حواست به خودت باشه گلم

یه حسی بهم میگه دخملی ولی من فقط سلامتیتو از خدا میخوام یعنی سلامتی همه نی نی ها رو میخوام بعدش هم تو ناز مامان،تا یکی دو ماه دیگه مشخص میشه که دخملی یا پسملخیال باطل

فقط اینو بدون که مامانی و بابایی دوست دارن خیلی،خب تو ثمره زندگی من و باباییت هستی ،بایدم دوستت داشته باشیم  

فدات بشم مواظبتم تو هم مواظب خودت باش

بوووووس بووووسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

صبا
1 تیر 92 12:37
قلبون عسل خالهههههههههه
نذراتون قبول


قبول حق عزیزم
مامان پسته
1 تیر 92 12:41
من فدای لوبیات

نذرتونم قبول

انشااله عروس و داماد خوشبخت بشن


قربونت برم مامان پسته جووون،خوبی تو گلم؟پسته نانازم خوبه؟
ایشاله که همه جوونا خوشبخت بشن
مامانی
1 تیر 92 16:07
با من دوست میشی
www.too-too-loo.niniweblog.com


چرا دوست نشم عزیزم
باعث افتخاره
مامان پسته
2 تیر 92 10:22
عــــــــــزیزم 2ماهگی نی نیت موبارک
مامان ساتیار
4 تیر 92 18:35
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مائده
27 دی 92 18:32
عزیزم روز تولدت رابا آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها وبا آرزوی موفقیت برای تو به تو تبریک میگم......من تولدت مبارک
مامان رخساره
پاسخ
مرسی دختر خاله جوون