کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

عروسی عمو رضا

1392/4/5 23:33
نویسنده : مامان رخساره
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خرما کوچولویه مامانی

واسه این بهت میگم خرما چون وارد هفته 10 شدی عزیزم ماچ و خوندم که تو هفته 10 قد و اندازه یه خرما هستی،الان دیگه دست و پاهات کاملا تشکیل شدن،الهی قربونشون برم.بغل

عزیزم امروز چهارشنبه اس و یکشنبه شب، عروسی عمو رضا بود از اون روز وقت نشده که بیام بنویسم برات تا امشب،الان بابایی کنارمه و لالا کرده.

خلاصه ، شب عروسی خیلی خوش  گذشت منم با این که مواظبت بودم ولی بازم رقصیدمخجالت،امیدوارم که اذیت نشده باشی گلم

تو عروسی همه ازم سراغ تو رو میگرفتن و بهم بابت اومدن تو ناناز مامانی  تبریک میگفتن قلب

عزیزم خیلی خوشحالم که عروسی به خیر و خوشی تموم شد. ولی حسابی خسته شده بودم اوه   از اون روز نتونستم خوب استراحت کنم تا امروز و بالاخره امروز تونستم و کلا خواب بودیم با همدیگه و خستگی در میکردیم.لبخند

خوشگلم تازه فردا میخوام برم بهداشت و تشکیل پرونده بدم برات البته اگه باز خوابم نیاد و تنبلی نکنمچشمک

بابایی همش میگه:پس این نفس بابا کی به دنیا میاد،خیلی بی تابتهخیال باطل عزیزم .میترسم بعدا بهت حسودی کنمخجالتخجالت

عزیزم دیگه میرم که حداقل زود بخوابم تا فردا بتونم صبح بیدار شم که برم بهداشت

فدات شه مامانی

دوستت داریم خیلی زیاد


راستی مامانی : هفته دیگه سه شنبه میخوام نذر خودمو ادا کنم

دوره قرآن خاله فاطمه رو میخوام دعوت کنم خونمون و آش هم درست کنم

 

خدایا شکرت بابت همه چی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
6 تیر 92 13:20