کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

چیدن اتاق پسری

1392/9/25 14:36
نویسنده : مامان رخساره
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم

هفته پیش کمدات اومد و منو بابایی که از قبل اتاقت رو مرتب کرده بودیم کمداتو چیدیم و همه چی مرتب شد

خیلی خوب بود کلی ذوق کرده بودیم منو بابایی،البته دختر خاله هات هم اومدن کمکمون برا چیدن

بعدش هم کادو آوردن واسه اینکه وسایلات اومدن، زن عمو هم همچنین برات کادو آورد،حالا بعدا سر فرصت برات عکس میزارم عزیزم

ماشاله مامانی اصلا تکونات فرق نکرده و همیشه واسه من قر میدی، این خیلی خوبه چون منو  نگران نمیکنی و خیالم ازت راحته

یه عادتی کردی، دوست داری بشینم و دستمو بزارم رو شکمم و تو هم واسه خودت بازی کنی. به محض اینکه گرمای دستم رو حس میکنی سریع خودتو میرسونی همونجا و واسه خودت بازی بازی میکنی عزیزم

بابایی میگه عادتش دادی واسه همین. و هم اینکه گرمای دسته تو جور خاصیه که میفهمه مامانشه

الهی قربونت برم عزیزم قلببغل

بابایی خیلی دلش میخواد ببینتت،همش میگه کی دنیا بیاد منم حسش کنم الان همش پیش تویه

حسودی میکنه ، خخخخ

ولی عزیزم تو سر وقتت باید بیای

بابایی هم به خاطر سلامتی تو این یک ماه رو هم صبر میکنهخیال باطل

الان دیگه داره یواش یواش بعضی چیزا مث نشست و برخاست و راه رفتن سختم میشه . دیگه نمیتونم مث قبل زیاد راه برم سریع پاهام میگیره

اینا نشونه اینه که داری بزرگ میشی عزیزکمماچ

خیلی دوست داریم

راستی یه چیزی رو که چند وقته نگفتم دیگه میخوام بگم

قبلا گفتم که احتمال داره اسمی که اون اول گفتم  تغییر کنه، آره عزیزم تغییر کرد

منو بابایی تصمیم گرفتیم یه اسم اصیل ایرانی برات بزاریم تا اصالت خودمون رو حفظ کنیم ، نه اینکه خدایی نکرده "امیر علی" خوب نباشه ها.نه، اتفاقا عاشق آقامون حضرت امیرالمونین هستیم ولی میخوایم اسم ایرانی برات بزاریم ولی با تربیت اسلامی

ایشاله که خدا و حضرت علی بهمون کمک میکنن و راه اونها رو ادامه خواهی داد.

قرار شد اسمتو بزاریم " کیان "

کیان یک اسم اصیل ایرانی هست و به معنی پادشاهی،اساس و بنیان

اسم یکی از منتقم های امام حسین هم هست که با مختار انتقام امام حسین و خاندانشون رو گرفتن.

امیدوارم که تو هم مرد بزرگی بشی و من بهت افتخار کنم

قلب      ماچ     بغل     قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صبا
26 آذر 92 13:30
ای جاااانم آقا کیان آخرشم دوما خودم میکنمت! حالا ببین کی گفتم خیلی قشنگه اسمش رخساره جون. الهی این چندوقت باقیمونده رو هم به سلامت بگذرونی.
مامان رخساره
پاسخ
چه مادر خانومی بهتر از تو گیر میاره پسرم عزیزم ممنونم خانومی سلامت باشی و پاینده
مامی مه نیا
1 دی 92 0:16
سلام عزیزم خوبی؟؟ ای جانم باورم نمیشه دیگه روزشمار باید بزاری برای دیدن گل پسرت اسمشم مثل خودش زیبا و پر معنی ان شالله همیشه پایدار باشه و دومادیش دعوتمون کنی
مامان رخساره
پاسخ
ممنونم خانومی که افتخار دادی بهمون سر زدی.لطف داری عزیزم.ایشاله
صبا
2 دی 92 14:12
من منتظر عکسای اتاق کیان جون هستماااااا
مامان رخساره
پاسخ
چشم عزیزم حتما میزارم ایشاله سیسمونی تو گلم