کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

37 هفتگی گل پسرم

1392/10/22 20:07
نویسنده : مامان رخساره
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان مامانیماچ

خوشگل مامان خبر داری که دیگه چیزی به اومدنت نمونده مامانم؟

خبر داری شمارش معکوس شروع شده؟!!

مامانی شنبه هفته پیش رفتم پیش خانم دکتر و تاریخ تولدت رو برای 1 بهمن انتخاب کردیم. واااااااای نمیدونی چه حالی دارم این روزا عزیز دلم،همش به فکرتم و هزار تا سوال از تو ذهنم رد میشه

سالمی؟ چه شکلی هستی؟ غرغرو هستی یا پسر خوبی؟و...

فکر واسه روز زایمان هم که از طرف دیگه،اکثر شبا تا ساعت 3 الی 4 صبح بیدارم و خوابم نمیبرهنگران

ایشاله که سالم میای بغل مامانی و بابایی و ما رو خوشحال میکنی عزیزکمقلب

پسرم تقریبا اتاقت کامله و همین یکی دو روزی عکس میگیرم که بزارم تو وبلاگتهورا

احساس میکنم دلم واسه همه این روزا تنگ میشه،در عین سختی های خاص خودش خیلی شیرین و لذت بخشه،دعا میکنم که این لحظه های ناب رو به همه منتظرا بده آمین

پسرم دیگه بزرگ شده و جا نداره و همش خودشو یه طرف گوله میکنه،یه چیز جالب اینکه بیشتر سمت راستو دوست داری و همش سمت راستمی و پاهاتو سفت میکنی طوری که کامل مشخصه

واااای که چقد دوست دارم تکون خوردنا و سفت کردناتو قلب، تو جون و دل مامانی هستی گلکمبغل

من و بابایی بی صبرانه منتظریم که بیای و با تمام وجود عشقمون رو نثارت کنیم .بابایی همچنان بی تابه و هی میگه بریم زودتر دنیا بیاریم پسرمونو ولی ایشاله مشکلی پیش نمیاد و هفته دیگه سه شنبه بغلمونی پسرکمخیال باطل

خیلی خیلی دوست داریم ، تو نفس من و بابایی هستی

ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صبا
23 دی 92 14:22
سلاااااام وااااای به جای تو ، من دل تو دلم نیست کی میبینیم ما این کیان نازمونوووو مواظب خودت باش عزیزم خیلییییی پس کی عکس اتاقشو میذاری
مامان رخساره
پاسخ
سلام خانومی، چشم حتما تا آخر این هفته عکس اتاقشو میزارم آخر هفته بعد هم عکس خودشو
مائده
27 دی 92 18:12
عزیزم خیلی وبلاگت قشنگ بوددقیقا مثل خودت [ماچ
مامان رخساره
پاسخ
چشات قشنگ میبینه دختر خاله جووونم
کیمیا
28 دی 92 8:51
سلام.من از تو بیشتر خوشحالم..یاد خاطرات خودم افتادم. ایشالا به سلامتی بدنیا میاد.البته الان که دارم اینو می نویسم نمیدونم دنیا اومده یا نه.به هر حال برات بهترین ها رو آرزو میکنم... اگه دنیا اومد یه خبری بده...
مامان رخساره
پاسخ
ممنونم