کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

24 هفتگی گل پسرم

1392/7/22 23:22
نویسنده : مامان رخساره
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا

عزیزم خیلی وقته که نیومدم برات بنویسم

گل مامانی هفته بعد میرم پیش خانم دکتر، تا اون موقع شما هم وارد ماه هفت شدی،چقده زود گذشت و خدا رو شکر میکنم که تا الان همه چی خوب بوده و شما صحیح و سالمی.ایشاله که سالم هم میای بغل مامان و بابایی که هیچ آرزویی جز این نداریم.

پسرم نمیدونی چقد دوستت دارم فک میکنم هیچ فرزندی نتونه درک کنه که پدر و مادر چقد فرزندشونو دوست دارن حتی اگه خودشون هم پدر و مادر شن.

دیروز فک میکنم به خاطر اینکه بچه ها خونه بی بی جون شون زیادی سر و صدا کردن  و از اونجا که شما عادت به سر و صدا نداری اذیت شده بودی و من اصلا متوجه تکونات نشدم آخه خوندم که وقتی صدایی بچه رو اذیت کنه بهش شوک وارد میشه و ممکنه بی قراری کنه یا حتی دست و پاهاش به خواب برهتعجب.امروز خیلی نگرانت شدم ناراحت وقتی بیدار شدم گفتم اگه تا ظهر تکون نخوری برم دکتر که خدا رو شکر انگاری از تو شوک دیروز دراومده بودی و کلی امروز واسه مامانیت بازی بازی کردیقلب ،وقتی تکون اولو خوردی گریم گرفت تازه فهمیدم که چقد نگرانت بودم و چقد بهت وابسته ام عزیز مامانماچ

پسرکم نباید زیاد به سکوت عادت کنی چون بعدا دنیا بیای اذیت میشی گلم

فدات شه مامان که انقده حساسیبغل

راستی پسرم عمه مامانی(عمه شهربانو) شنبه فوت کرد خدا همه ما را و همه رفتگانمان را بیامرزد.

دو مقوله واقعا پیچیده ای هستند: تولد و فوت

عزیزم انشاله در عرض همین یکی دو هفته ای شروع به خرید واسه شما پسر نازم میکنیم.

خیلی دوست داریم من و باباییت

کی بشه من و بابایی مث این شکلکه انقد تو رو بوست کنیم عزیزم

قربونت برم پسرکم

بووووووووووووووووووس و شبت بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیسا مامانی
23 مهر 92 12:12
24 هفتگی نی نیت مبارکه رخساره جونممممممممممممممممممممممم
ایشالا به سلامتی
به وب منم سر بزن


میسی سیسا جووونی
مائده
27 دی 92 18:38
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنتعزیزم تولدت مبارک