کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

روز باورنکردنی برای مامانی و بابایی

1392/3/4 14:30
نویسنده : مامان رخساره
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام مامان جونمماچ

عزیزکم همین یکشنبه ای که گذشت یعنی 92/2/28 متوجه اومدنت شدم،نمیدونی چه حالی داشتم از آزمایشگاه تا خونه نمیدونم چه حالی بودم گلکم.بغضی راه گلومو گرفته بود  نتونستم خودمو کنترل کنم و یه کوچولو گریم گرفت واسه همین از فرعی اومدم اصلا تو حال خودم نبودم.

به بابایی زنگ نزدم که اومدنت رو خبر بدم خواستم ببینمش و رو در رو خبر بدم

وااااااای نمیدونی چقدر خوشحال بودم و نمیدونی چقدر برام باور نکردنی بود.به بی بی جون گفتم نمیدونی چه حالی شد تو آشپزخونه یهو نشست و گریه کرد.(گریه خوشحالی بود نانازم)

اومدم خونه به بابایی که گفتم طفلی باورش نمیشد همش میگفت تو میخوای منو اذیت کنی.

از اون روز تازه امروز تونستم مطالب رو برات بنویسم.

خوشگل مامانی مواظب خودت باش منم هستم . نمیخوام کوچکترین مشکلی برات پیش بیاد قند و عسلم

نمیدونی چقد منتظرت بودم

قربونت بره مامانی

جواب بتام 60 بود اینم عکسش

اولین آزمایش مثبت

 

به خانم دکتر که زنگ زدم گفت باید دوباره بری آز تا ببینیم داره رشد میکنه یا نه

قربونت بره مامانی همین دیروز رفتم جواب آز دیگمو گرفتم دکتر گفته بود باید بشه 200 ولی شده بود 400 این یعنی خیلی خوبه عزیزم.همینجوری باش تا آخر گلم

دیگه منو هم اذیت نمیکنی خوشگلم دیگه کمر درد و دل درد شدید ندارم نانازم.

اینم آز دومم

دومین آزمایش

باید یکشنبه برم پیش خانم دکتر تا سونو کنه نمیدونم چی میخواد بگه بهم ولی خیلی احساس خوبی دارم میدونم که تا همیشه پیشم میمونی.

خدا جونم شکرت میکنم و فقط بهترین جمله شکرگزاری رو میتونم بگم

الحمدالله الرب العالمین

سپاس تو را ای پروردگار جهانیان

فقط همین ...

 

خدا جونم به خودت سپردمش

 

اینم گلی که بابایی برات گرفته عزیزم

 اینم گلی که بابایی برات گرفت عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قلب بابا
5 خرداد 92 13:21
سلام میشه وبلاگ منو توی پیوندهای وبلاگتون بزارید؟ خبرم کنید یا علی
صبا
6 خرداد 92 22:35
رخساره جونم. بخدا یاد اون روز و اون حرفات میفتم گریم میگیره!! مادر شدنت مبارک فدات شم


قربونت برم صبا جوووونم
خدایا یعنی میشه همین ر.زا صبای من هم یه همچین خبری بهم بده.
soheila
21 خرداد 92 15:16
سلام.انشالله اين 9 ماه رو پشت سر بزارين و خداى مهربون نى نى شما و همه نى نى ها رو .محافظت کنه خوشحال ميشم به وبلاگ منم سر بزنيد