کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

بعد از یه غیبت طولانی

1395/1/18 2:47
نویسنده : مامان رخساره
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم نفسم عمرم خندونک البته الان اینا رو خودت هم بهم میگی

آره عزیزم الان دیگه خیلی بزرگ شدی نسبت به آخرین باری که برات نوشتم ،ببخش که دیر اومدم واقعا هم میشه پای تنبلی گذاشت وهم اتفاقاتی که تو این چند وقته افتاد

آخرین بار قرار بود بیام و برات عکسهای مسافرت شمالو بزارم اما خب دیر کردم و نیومدم و این مال آخرای شهریور بود .

اینم چند تا عکس از شمال

پسرم الان که دارم برات مینویسم 18 روزه که وارد سال 95 شدیم و من تقریبا شش ماهه که چیزی ننوشتم تو این شش ماه اتفاق بدی که برامون افتاد فوت بابا حاجی یعنی بابای من بود ،تقریبا بعد مسافرت مون باباحاجی هم حال خوبی نداشت و همش در راه دکتر و .. بود و بالاخره در 12 دی ماه 94 به خاطر سرطان پروستات رفت و ما رو برای همیشه تنها گذاشت ،خیلی روزای سختی بود برام ،مث فوت دایی محمد خیلی برام سخت گذشت مامانی ،هنوز دو سال از فوت دایی نگذشته بود که باز عزادار بابا شدیم ،اینکه باید به خاطر تو خودم رو محکم نشون میدادم خیلی سخت بود. بعضی وقتا اتفاقاتی میفته که اصلا برات قابل هضم نیست اما چاره ای جز پذیرفتنشون نداری و من هم چاره ای جز پذیرفتن حقیقتو نداشتم . خداوند بابا حاجی رو قرین رحمتش کند.آمین...

اینم عکس تو و باباحاجی تو تولد یک سالگیت

 

بعد از فوت باباحاجی منو تو و بابایی یه مسافرت 5 روزه رفتیم کیش ،واقعا حال و هوای بدی داشتم و دست بابایی درد نکنه این مسافرت برام عالی بود تا دوباره برگردم به حالت عادی که با حضور تو خیلی شیرین تر شد این مسافرت 

اینم چند تا عکس از مسافرت

 

 

 

 

و بعد هم که رفتیم به استقبال عید

ولی از خودت بگم مامانی خیلی شیطون شدی و خیلی حرف میزنی الان دیگه جمله بندی و صرف فعل و همه چی تمومی 

این روزا در حال از پوشک گرفتنت هستم،آخه اون موقع که گفتم جیشتو میگی بعد که رفتیم مسافرت چند باری مامانی مجبور شد پوشکت کنه و شما هم هی اصرار که جیش دارم و ما هم چون تو ون بودیم نمیشد کاری کنیم و میگفتیم تو پوشک انجام بده و همین شد که دچار دو گانگی شدی و وقتی از مسافرت اومدیم دیگه جیشتو نگفتی و همکاری نکردی و همین شد که دوباره پوشکت کردم و الان دوباره پروژه رو شروع کردیم، امیدوارم که زود یاد بگیری و همکاری کنی امروز روز پنجمت میشه.

منو بابایی عاشقتیم غزیزم عاااااااااشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده
9 اردیبهشت 95 18:42
عاشق این خاص بودنتممم