کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

شانزده ماهگیت مبارک گل پسر

1394/2/30 15:44
نویسنده : مامان رخساره
794 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام عزیز دلم بغل

جشنمامانی پانزده ماهگیت مبارک خوشگلم جشن

28م بردمت برا کنترل قد و وزن، قدت 79 بود و وزنت هم 10.200 . متاسفانه وزنت رو نمودار یه خط صاف شده چند ماهه غمگین ولی قد و دور سرت عالیه خدا رو شکرآرام

  پسرک من این روزا خیلی تغییر کرده و هر روز از دیروزش باهوش تر و پرفعالیت تر میشه و منم از لحظه لحظه رشدش لذت میبرم.

چند روزه داری سعی میکنی دو تا کلمه رو پشت سر هم بگی و جمله درست کنی بوستشویق

مثلا وقتی خوابت میاد میگی مامان لالاخواب آلود

یا بیرون که میزارمت راه بری وقتی خسته میشی میای جلوم وامیستی منو میگیری و میگی مامان ببل خوشمزه یعنی بغل

آب که میخوای میگی مامان آبه

گرسنت بشه میری جلوی گاز و با دستت میزنی به گاز و میگی مامان مِمِه

بابایی که میره بیرون میگی بابا لَف یعنی بابا رفت محبت

هاپو هاتو که گم میکنی میای و بهم میگی مامان مامانییی هاپیبغل

جوجو رو میگی قوقوخندونک

یه چیزی رو که میزاری تو کمد یا یخچال بعد میگی نییییی ،یعنی نیست

فک  میکنم هر چیزی که چرخ داشته باشه رو میگی هان هان ،آخه به گاری ،دوچرخه،کالسکه ،ماشین،میگی هان هان و دوست داری سوارشون شیآرام

آب بازی خیلی دوست داری و اگه بفهمی بابایی رفته حموم میری دم در حموم و شروع میکنی به در کوبیدنو گریه کردن و میگی آبه آبهچشمک

بازی قایم موشک رو خیلی دوست داری

عروسک انگشتی ها رو هم دوست داری و همش میدی به من که به جای اونا باهات حرف بزنم و نمایش اجرا کنیم خخخخخ

وقتی غذا میخوری از عروسک ها و هاپوها و هان هان ،هر کروم پیشت باشه باید به اونا هم مِمِه بدی و کلی هم ذو میکنی که به اونا غذا بدیزبان

وقتی پوشکتو میخوام عوض کنم و باهم میریم تو حموم با حالت تعجب میگی  اییییییییی پی پی یعنی پی پی کردی

یاد گرفتی از پله ها میری بالا و بعدش چون دستات خاکی میشه دوست نداری و دستاتو صاف از بدنت دور میگیری که بهت نخوره . مامان فدای تمیزیت گل نازم بوس

هنوز هم عاش رقصی و ماهرانه همه اعضای بدنت رو میرقصونی

دیروز هم که رفته بودیم مهمونی،هی میرفتی وسط و  با خانم ها میرقصیدی و دست میزدی چشمکانگار نه انگار که هیچ کدومو نمیشناسیگیج

وقتی کاری میکنی که میبینی ناراحت شدم ازت شاکی،میای جلو صورتم و هی پشت هم میگی ماما مامانیییی بوووووو بووووو ،یعنی بوووسبوس. بعد هم لباتو میزاری رو لبام و فشار میدی که هر کاری میکنم نمیتونم مانعت بشم هر چی میگم لپ مامانو ببوس گوش نمیدی،ولی عاشق ماما گفتنت با اون لحن معصومانه و شیرینتم که همون لحظه هر کاری کردی کلا یادم میره عشق منمحبتمحبت

پارک رو خیلی دوست داری و همه وسایلش رو میخوای سوار شی جمعه با دخمل خاله ها بردیمت پارک که کلی ماجرا داشتیم اصلا دوست نداشتی از سرسره و تاب پیاده شی

 

 

 

 

 

عاشقانه دوستت داریم

و

خدا رو بابت داشتن تو شکرگزاریم

 

خدا جونم از ته قلبم دعا میکنم که

دامن همه منتظرا رو سبز کنی که شیرین ترین نعمته برای انسان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ĸoѕαr
7 خرداد 94 18:16
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان رخساره
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارین خب خانومی همه پست های وبلاگتون رمز داره چطوری سر بزنیم بهتون خانومم