کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

بدون عنوان

1393/12/27 18:14
نویسنده : مامان رخساره
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنازی من

عزیزم این مطلب رو حدود یه هفته پیش نوشتم ولی اون موقع نت قطع شد و نشد سیو کنم حالا سیو کردم.

پسرم کلی بزرگ شده و مامانش داره کلی کیف میکنه

آره عزیزم الان خیلی فرق کردی با قبلت یعنی بهتره بگم هر روزت با دیروز فرق میکنه و شما نسبت به اطرافت واکنش های متفاوت و فهم بیشتری پیدا میکنی.

همچنان راه نمیری. من فکر میکنم بیشتر به خاطر اینه که خیلی محتاط هستی و حاضر نیستی کوچکترین خطری کنی اگه یهو دستت رو ول کنم هول میشی و یا همون لحظه خودتو میندازی زمین و یا اینکه چند قدم راه میری و بعد میشینی.

بده - بگیر - بریم رو درست درک کردی و به جا ازشون استفاده میکنی

واسه بده و بگیر میگی بِ   و بریم رو میگی بیم

جیز رو کلا یادت رفته و به جاش میگی دااااااغ و هرچیزی که شعله د اشته باشه و حرارت و یا بخار ازش بیاد رو  میگی دااااغ

آب رو هم میگی آبه و وقتایی که آب میخوای میگم آب میخوای با گریه به سمت شیر آب اشاره میکنی و میگی آبه

عاشق ددر شدی و به محض اینکه بغلت کنیم و ببریم دم در با همه بای بای میکنی راستی بای بای کردنت هم درست شد و به صورت افقی بای بای میکنی  که من فدای دست کوچولوهات

بازی قایم موشک رو خیلی دوس داری و هر وقت با هم بازی میکنیم کلی میخندی و خوش میگذرونی

خودت پارچه یا دستت رو میزاری رو صورتت بعد برمیداری و میگی دَدی

عاشق دستشویی شدی و هر وقت میخوام پوشکت رو عوض کنم میدویی سمت دستشویی

تا جایی که راه داره از اطراف میگیری و ترجیح میدی راه بری تا چهار دست و پا اما نمیدونم کی میخواد ترست بریزه و دستتو ول کنی تا خودت بیای منم خیلی باهات کار میکنم ولی انگار نه انگار

خلاصه کلام دوستت دارم یه عالمه

هر چی بگم بازم کمه

الان هم داری با ماشینت بازی میکنی و عقب جلو میکنیش، تازه به ماشین هم میگی هان هان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)