کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

شِی شِی شِی شیطونک

1393/11/10 15:30
نویسنده : مامان رخساره
680 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا شیطون بلای ما،آقا کیان رفته بود سراغ ظرف برنج که مامانی خیس کرده بود تا نهار درست کنه .راضی

ظرف رو گذاشته بودم رو میز و خودم از آشپز خونه اومده بودم بیرون که یه آن دیدم شما آقاااا ساکت موندی تو آشپزخونهسکوت ، بدو بدو اومدم که با این صحنه هایی که پایین عکسش رو میزارم مواجه شدم .تعجب

بله جنابعالی چون قدت بلند شده ماشالهمحبت ،دستتو برده بودی بالا و ظرف رو کشیده بودی و همه برنج ها به همراه آب توشون ریخته بود رو خودتوو رو زمین.نه

تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که اول از شیطونیت عکس بگیرم .

من فدای شیطونیات ناز نااااازیبغل

 

اینم شاهکار آقااااااااااا

برا لحظه ای که سخت مشغول کنجکاوی بود درسخوان

 

چه کیفی میده

بَه بَهدلغک

إ مامانی

تو که اومدی دلخور

مامان جوووووون

بیا با هم بازی کنیمگیج

ههههههه

(این حالتت مال زمانیه که میدونی شیطونی کردی

و میخوای مامانی رو گول بزنی با خنده هات که ناراحت نشمبوس)

خودم فدای همه شیطونیات

پسندها (4)

نظرات (9)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
10 بهمن 93 20:25
الهی بگردم . چه مامان با حوصله و صبوری . من که دیگه طاقت ندارم سریع می دوم میرم بچه را می گیرم.
مامان رخساره
پاسخ
مرضیه جون شما که حق داری عزیزم من که به صبوری شما نمیرسم اونم با سه تا جوجه طلا
مامان کورش
10 بهمن 93 21:06
کیان عاشقتم که شیطونیاتم مثل خودت بامزه س
مامان رخساره
پاسخ
کلا شیطون بلاس پسر ما ولی در کل پسر آروووومیه مامانش ازش بی نهایت راضیه
مائده
10 بهمن 93 22:50
قربونش بشم که اینقد بلاس نفففففففففففففففففففففففففس تادوس داری بریز وبپاش عزییییییییییییییییییییییزم عب ندارع فداااااااااش بووووووووووووووووس
مامان رخساره
پاسخ
بهله دیگه بریز و بپاش دخمل خاله اش هم اینجا نیست که در بشور و بساب به مامان کیان کمک کنه
مهتاب
11 بهمن 93 15:44
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامان لیدا
13 بهمن 93 3:24
چه پسر دوست داشتنی خدا حفظش کنه.اگه با تبادل لینک موافقی حتما بهم سر بزن
مامان رخساره
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدین ولی عزیزم شما که آدرسی از خودتون واسمون نزاشتین که
مامان کیان
13 بهمن 93 12:31
عزیز دلم ....پسر ناز ....خوش به حالت که انقدر مامان با حوصله و فهمیده ای داری .
مامان جوجه
12 خرداد 94 11:21
سلام سلام سلام الهی قربونت برم من خاله ماشالا ماشالا چدده بزرگ شدی شما جیگر طلا قربونت برم شیطونک خان ولاگتو بعد مدتها خوندم دلم واسه تو و مامانیت تنگ شده!
مامان رخساره
پاسخ
خدا نکنه ممنون ما هم دلمون تنگ شده مرسی که بهمون سر زدی دوست عزیز
پارمیدا
30 تیر 94 22:23
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
سحرناز
31 تیر 94 14:02
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی