کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

تولد یک سالگیت مبارک کیانم

1393/10/27 2:05
نویسنده : مامان رخساره
919 بازدید
اشتراک گذاری

جشنجشن تو ، جشن تولد تموم خوبی هاسجشن

جشنجشن تو ، شروع زیبای تموم شادی هاسجشن

جشنجشن تو ،طلوع یک روز مقدسه برامجشن

وقت شکرگذاریه به سوی درگاه خداس

 

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه

زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

تو خونه سبد سبد ،گل های سرخ و میخک

عزیزم ، دوست دارم ، تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

 

واقعا این شعر و ترانه قشنگ اندی حرف دل امروز منه

نمیدونی مامانی امروز صبح که تازه از خواب بیدار شدیم بابایی این آهنگ رو گذاشت و نمیدونم چی شد که با تک تک کلمه هاش حالم دگرگون شد و اشک از چشام جاری شد . واقعا برای داشتنت خدا رو هزاران بار شکر میکنم و زندگیم با بودنت مثل بهشت شده

پسرکم ، عاشقانه دوستت دارم و باورم نمیشه یک سال رو با تو گذروندم ،لحظه به لحظه

وای خدای  من ، به جرات میتونم بگم هیچ حسی مثل حس مادر به فرزند نمیشه

واقعا با گوشت و خونم لمست کردم و باهات زندگی کردم ،یعنی باز هم با یقین میگم که روزی از این 345 روز ، روزی نبوده که من غرق بوسه نکرده باشمت.یک لحظه از بودن با تو خسته نشدم و شیرین ترین لحظات عمرم رو گذروندم باهات عزیزکم

و اینجا تنها میتونم بگم

پروردگارا ، این نعمت شیرینت رو به همه چشم انتظار هاش عطا کن ، چرا که عشقی بی نظیر رو تجربه میکنند که مطمئنا به تو، ای سرچشمه عشق خواهند رسید...

کیان من ، نفسم ، امیییییییید، شیرینی زندگی

آرام جانم       دوست دااااااااااااااااارم

در آخر جمله قشنگ نیما یوشیج که در تولد یکسالگی فرزندش نوشت را تقدیم پسر مهربونم میکنم که واقعا زیبا و پر معناس

 

پسرم ، یک بهار،یک تابستان ،یک پاییز و یک زمستان را دیدی...

از این پس ،همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی...

 

کیک تولد کیان جووووون

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان زهره
27 دی 93 9:31
تولدت مبارک امیدوارم زیر سایه پدرومادرت به 120 سالگی برسی برات بهترین ها رو آرزومندم میبوسمت
مامان رخساره
پاسخ
ممنونم
مامان کورش
27 دی 93 10:35
مامانی منم رمز میخوام
مامان رخساره
پاسخ
تقدیم شد
مــــــامـــــانی
27 دی 93 11:27
تولدت مبارک عزیزم
مامان 3جوجه طلایی
28 دی 93 8:26
تولد جیگرم مبارک باشه ان شاءالله 120 سالگیت گلم . زیر سایه پدر و مادر و آقا صاحب الزمان(ع).مامان گلش رمز بده بیاد
مامان رخساره
پاسخ
ممنونم لطف کردین .خدا سه قلو های شما رو هم حفظ کنه
مامان کیان
28 دی 93 16:31
عزیزم خوشگلم تولدت مبارک کیان کوچولو 120 ساله شی گلم..
مامان رخساره
پاسخ
ممنونم
مامان ستایش
29 دی 93 21:30
کیان مهربونم عزیز خاله ازصمیم قلب تولدتو به تو و مامان بابات تبریک میگم آرزومیکنم سالهای سال کنارهم هرروزتون شیرین تر از روز قبل باشه
مامان رخساره
پاسخ
ممنونم سمانه جوووون