کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

کیان شیطون بلا

1393/9/18 22:50
نویسنده : مامان رخساره
257 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلام جوجه کوچولوی من که حالا کلی بزرگ شدی واسه منمحبت

وای مامانی نمی دونی چقدر روزا زود میگذره و من شاهد قد کشیدن و بزرگ شدن شمامبغل

خیلی خوشحالم بابت گذروندن این روزا و واقعا خدا رو شکر میکنم که تونستم این روزا رو ببینم

عزیز دل مامانی این روزا خیلی شیطون بلا شدی و کلی شلوغ کاری میکنی ،تو این پست میخوام از کارایی که میکنی  حرف بزنم

پسر مامان این روزا همش در حال ایستاده به سر میبری یعنی از هر چی میرسی میگیری و بلند میشی و بعد هم با اون پاهای کوچولوت قدم بر میداری و خودتو به هر جا که میخوای میرسونی البته با کمک گرفتن از در،دیوار،کمد،کابینت،مامان،بابا و ...خوشمزه

از نظر حرف زدن هم همچنان همون " جیزه " رو میگی بعلاوه " نی نی " که چند روزیه یاد گرفتی اونم به خاطر دیدن عکسای خودت رو یخچالمون و یه عروسک یخچالی که تا میبینیشون میگی نی نی البته از دیروز به بچه ها هم میگی نی نی با این که ازت بزرگ ترن و کلی حرفای دیگه میزنی که نامفهومن و من هنوز زبان شما رو کشف نکردم هنو قوووووربونت برمچشمک

 

دیگه اینکه وقتی جاروبرقی میکشم دنبالم راه میفتی و پشت سر منو جارو برقی به همه جا میای ،سیمشو میگیری و میکشی و اصلا هم از صداش نمیترسی و کلی هم ذوق میکنی ،حتی اگه در حال گریه باشی یا خوابت بیاد به محض اینکه جارو  رو میبینی کلا همه چی یادت میره ههههه

 

انقدر که با گوشی تلفن خونه بازی بازی کردی و اون بیچاره رو کوبیدی اینور اونور،دیدیم دیگه داره داغون میشه .بابایی لطف کردن و تلفن رو زدن به دیوار تا شاید یه نفسی بکشه اون بیچاره ،البته چون قدت هم بلند شده یواش یواش داری به تی وی هم میرسی و میچرخونی که اگه بهش زیاد گیر بدی مجبور میشیم اونم بزنیم  دیوار تا خدایی نکرده یه وقت کار خطرناکی نکنی،البته زورت به باندهای سینما خانواده هم میرسه و یهو میبینی یه چی میگه تااااااااااااااااق خطاو وقتی بر میگردم، میبینم که باند نقش بر زمین شده و شما هم افتادی به جونشزیبا

 

عاشق ددر رفتنی و به محض اینکه در ورودی باز میشه به سرعت جت خودتو میرسونی بهش ،وقتی هم بغلت میکنم که بریم و در رو میبندم شما با در و دیوار خونه بای بای میکنی ،بای بایتازه بعضی اوقات از خوشحالی اینکه بغلت کردم و میخوام ببرمت بیرون ،مثلا میخوای بوسم کنی با دستات صورتمو میگیری و لباتو میزاری رو چونه من که یه بار هم دندونای کوچولوتو فشار دادی و مامانی دردش گرفت،تازه مدل بای بای کردنت هم اینجوریه که دستتو عمودی بالا و پایین میکنی به جای افقیبغل

 

راستی اصلا هیچ شی و حتی ماده غذایی سفتی رو نمیخوری یعنی میکنی تو دهنت و میچرخونیش ،ولی به سمت گلوت نمیدی و چیز جالبی که باید بگم وقتی دونه انار رو بهت میدم ،  با اون انگشتای کوچولوت میگیریش و میزاری تو دهنت وکلی میچرخونی و قسمت قرمز انار رو میخوریو هسته اونو میاری جلو دهنت و با دستت برش میداری و یا میندازی زمین و یا میدی به مامان. قربون اون دستا و انگشتات برم که همچین با ظرافت دونه انار رو ازم میگیریمحبت

 

یه چیز دیگه هم اینکه اصلا به عروسک علاقه ای نداری و اصلا بازی نمیکنی با هیچ عروسکی ولی انواع ماشین رو دوست داری و انقد قشنگ باهاشون بازی میکنی و عقب و جلو میبریبوسمحبتبوس

 

عاشق باز و بسته کردن کشوها و درها هستیراضی

عاشق پیام بازرگانی های تی وی بیبی انیشتین رو هم خیلی دوست داری و از اول تا آخرشو میشینی با شوق نگاه میکنی ،در حالیکه میزارمت دورترین نقطه از تی وی ولی همین جور ذوق میکنی و یه وقت میبینم سر از میز تی وی در اوردی و سر پا واستادی و میبینی و حرف میزنی باهاشونبوس ولی مامانی میگن تی وی واسه بچه های زیر دو سال خوب نیست واسه همین دیگه نمیزارم آخه دوست دارم پسرم همیشه صحیح و سالم باشهمحبت

 

عاشق آهنگ خاله ستاره آرام

 

 

الان هم اومدی و میگی منو بغل کن بزار پیشت تا بکوبم به لب تاپ سکوت

خب دیگه عزیز دلم برم تا گریه نکردیمحبت

 

بوسعاشقتم بوس

بغل

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مائده
24 آذر 93 14:03
گوگولی من سنام شلوغ کارشدنت مبارک عزیزم به مامانی گوش نکن تادلت میخوادخونرم بهم بریز اگه هم کسی خواست مانع بشه بادندون های سنجابیت گازش بگیر تاولت کن و به شلوغ کاریت برسی ولی مواظب باش چیزی روخراب نکنی ها بوووووووووووووووووووووووووووووس واسه یکی یدونه خودم
مامان رخساره
پاسخ
علیک سلام دخمل خاله خیالت راحت ،تا دلت بخواد شیطونی میکنم مامانی هم تا جایی که بدونه برام خطرناک نیست جلومو نمیگیره و میزاره تجربه کنم آخه میدونه که لازمه بزرگ شدنمه منم دوستون دارم هم خاله هم الهه و مائده (دَدَ ها)رو
صبا
30 آذر 93 16:58
سلام عزیزم وای که چقد خوردنی شده کیان خاله قربونش بره
مامان رخساره
پاسخ
خیلی ممنون که بهمون سر زدی عزیزم خدا نکنه خانومی