کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

اواخر نه ماهگی

1393/7/23 0:22
نویسنده : مامان رخساره
304 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلام مروارید زندگی مامحبت

بوسسلام کیان مرواریدی مامان و بابابوس

مامانی همین نیم ساعت پیش همه اینا رو نوشتم و شما هم لطف کردی و لحظه آخر تشریف آوردین و همه رو حذف کردین حالا خوابیدین و اومدم بنویسمدرسخوان

امروز صبح متوجه شدم که نفس مامان دو تا از مرواریدای ناز دیگش دارن از صدفشون میزنن بیرون آره مامانی شما سه دندونه شدی مامانی فدات شه

خوشگل مامان این روزا همش دنبال من میای ، وقتایی هم که مشغول بازی هستی یا از خواب بیدار میشی و ببینی من نیستم راه  آشپزخونه رو پیش میگیری چون فک میکنی وقتی پیشت نباشم حتما اونجام .بغل

راستی چند روز پیش موهاتو کوتاه کردیم آخه خیلی بلند شده بود و هر کس که تا حالا ندیده بودت میگفت دخملی خجالت و هم اینکه مرتب نگه داشتنشون سخت شده بود و این دومین باریه که موهای شما کوتاه میشه.

مامانی خیلی زمان زود میگذره شما پنج روز دیگه وارد ده ماه میشی جشن و من اصلا باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که تو وجود من نفس میکشیدی ولی الان تو بغل منو بابایی هستی و ماییم که  داریم با وجودت تو زندگیمون، نفس میکشیم .

عاشقانه دوست داریم و زندگی با تو تمام دنیای ماست و من نمیتونم وصف دوست داشتن خودم و بابایی رو در قالب کلمات بیان کنم . امیدوارم نوع دوست داشتن ما رو درک کنی عزیزم

انقدر بوست میکنیم و بو میکشیمت ولی اصلا از عطر تنت و بوسه کردنت سیر نمیشیم.بوسفرشته

 

اینم پسر مرواریدی ما بعد از کوتاهی موهای نازشمحبت

بفرمایید سیبخندونک

نمیخورین؟؟؟

خو خودم میخورمآرام

اینجوری نمیشه

اینجوری خوبه

مطمئنین که نمیخوورین دیگه؟؟؟

این چیه؟سوال

خوردنیه عایا؟؟؟متفکر

صب کنین امتحان کنم

چیز خوبیه هازبان

ولی مامانی میگه از اونورش نوش جان کن ولی من اینورشو دوس دالم خو غمگینمامانی با منی؟؟؟!!!!چشمک

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان کیان
23 مهر 93 10:11
نوش جونت خاله جون ......میشه من به جای سیب خودتو بخورم خوشمزه
نیلدوز
26 مهر 93 12:11
فروش انواع عروسک های دستبافت و پاپوش انواع گل های کریستالی انواع کاردستی های نمدی مطابق با سلیقه شما ( جاسویچی، مگنت، گیفت عروسی و سیسمونی و دندونی و تولد، حلقه در، ریسه اسم، کیف موبایل و تبلت و ..... هر چی که شما بخواین) سیسمونی و جهیزیه متفاوت و شیک ما را در اینستاگرام دنبال کنید nildooz
مامان
28 مهر 93 17:52
عزیزم.ماشاالله چه گل پسر نازی .خدا بهتون ببخشه
مامان رخساره
پاسخ
ممنون خانومی لطف دارین . خدا دخمل شما رو هم براتون حفظ کنه