کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

تلاش برای ایستادن

1393/7/19 14:47
نویسنده : مامان رخساره
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه مامانی

مامانی باز اومدم برات بنویسم گلکم

خوشگل مامان این روزها حالت خوب نیست و سرماخوردگی لعنتی دست از سر پسر نازم برنمیداره با اینکه داروهای دکتر رو هم سر وقت بهت میدم اما هنوز آبریزش بینیت خوب نشده خیلی غصه میخورم برات مامانی غمگین

خدا جونم پسرم خوب شه دیگه ،خیلی طولانی شد الان پنج روزه دارم بهت دارو میدم اما ...سکوت

به خاطر سرماخوردگیت این هفته نتونستم برم سر خاک دایی محمد و خیلی دلتنگشم ...

مامانی این روزها با اینکه حال نداری اما ورجه وورجه ات کم نشده و سرعت سینه خیز رفتنت هم زیاد شده ، با گرفتن از چیزی خودتو سر پا نگه میداری و کلی ذوق میکنی .

تازه سرسری که قبلا گفته بودم میکنی ، چند روزیه دس دسی هم میکنی که مامانی فدای اون دستای ناز کوچولوت بشه.

اینم یه سری عکس از نفس زندگی ما

 

کیان بعد از حمام

فدای موهات و چشات

سلااااااااااااااااااااام

مامانی صب کن

من میخوام رو پای خودم واستم

دیدی تونستم

آخه مردی شدم واسه خودم

یووووهووووووووووووووو

اینم مروارید کیان جووووووووونی

قربون پاهات

اینم یک عدد کیان شلوغ کار

مامانی تو اینجا چیکا میکنی

بدو بیا بغل مامان نفسم

 

فرشته زندگی ما

بی اندازه و عاشقانه

دوستت داریم

مامان و بابا

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نی نی
19 مهر 93 17:31
سلام چه گل پسر دوست داشتنی دارید.ما لینکتون کردیم.
مامان رخساره
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کیان
23 مهر 93 10:10
سلام عزیزم کیان چقدر بزرگ شده چقدر ناز شده فداش شم الهی.......دیگه از این به بعد فقط باید دنبالش بدوبدو کنی
مامان رخساره
پاسخ
قربونت خاله جوووووووون ُلطف داری شما آره خیلی زودتر از اونی که فک میکردم بزرگ شد جوجه من