کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

کیان مرواریدی

1393/7/8 0:53
نویسنده : مامان رخساره
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر مرواریدی مامان

گل نازم ، اومدم خبر مروارید دار شدنت رو بدم . دو روز پیش بود که متوجه شدم جیگر مامان مرواریدش نیش زده که مامانی قربون خودتو مرواریدت شه

آره مامانی ، شما هم بالاخره در 8 ماه و 8 روزگی دندون درآوردی.شب قبل از اینکه متوجه دندون در آوردنت شم موقع خواب هی زبونت رو به لثه ات میکشیدی و یه صدایی درمیاوردی و منو بابایی میخندیدیم ،ما فک میکردیم که این کار جدیدیه که یاد گرفتی ولی وقتی فرداش متوجه شدم دندون مرواریدیت دراومده ،تازه متوجه کار دیشبت شدم که چرا اون صداها رو درمیاوردی چون میخواستی با زبونت ،دنونت رو لمس کنی هی زبونتو میکشیدی به لثه ات . صدا میداد.

الهی مامانی دورت بگرده که بازم مث تموم این هشت ماه اصلا اذیتم نکردی و خدا رو شکر میکنم که دندون درآوردنت باعث اذیت خودت هم نشد و مث همیشه آروم بودی البته دو روزی بود که یه کم ، یه کوچولو بی حوصله بودی ولی اصلا اصلا باعث ناراحتی من نشدی نانازم

جونم برات بگه که این روزا دیگه کنجکاوی کردنو شروع کردی و دوست داری به هر چیزی دست بندازی و طبق معمول با لب و دهنت لمسش کنی و چون سرعتت تو سینه خیز رفتن هم زیاد شده ما هم مجبور شدیم همه وسایل خطر زا واسه شما ،عزیز دل رو از تو خونه برداریم تا خدایی نکرده اتفاق بدی نیفته.

ولی در کل پسر شلوغ کاری نیستی و این حس کنجکاوی هم لازمه هر بچه ایه که اگه نباشه جای نگرانی داره.

یه چیزی که از کارات دستگیرم شده اینه که علاقه زیادی به سیم داری و کافیه سیمه یه وسیله ای رو ببینی سریعا خودتو میرسونی بهش و میکنی دهنت .منو بابایی هم که باید حواسمون باشه که یه وقتی چیزی که به برقه دم دست شما گل پسر نباشه.

کلمه هایی که این روزا میگی

دَ دَ دَ دَ دَ دَ

اَدَ اَدَ اَدَ اَدَ اَدَ

دایی دایی دایی دایی

و

وقتی شیر میخوای هم با گریه میای سمتم و میگی جی جی جی جی  که اگه راستشو بخوای من همون لحظه تو آسمونا بسر میبرم. قربون حرف زدنت بشه مامانی

رابطه ات با بابایی خیلی صمیمی تر شده و انقده خودتو براش لوس میکنی که بابایی نمیدونه در مقابل این شیرین کاری و ذوق کرنا و قایم شدنات چیکا کنه و چطور خودشو تخلیه کنه و اون موقع اس که محکم بغلت میکنه و میبوستت

خدا جونم بابت این نعمت شیرینت شکرت میکنیم و ازت میخوایم که دامن همه  منتظرا رو سبز کنی و همه نی نی ها رو هم در پناه خودت حفظ کنی آمین یا رب العالمین

 

بازم میگم

کیانم

پسرم

نفس زندگی ما هستی

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان کیان
17 مهر 93 1:13
سلام عزیزم خوبی گلم کیانم چقدر بزرگ شده راست میگییییییی شرمنده من تسلیمم ....واقعا خیلی وقته نیستم و حق با شماست درگیر پایان نامه بودم اصلا وقت نفس کشیدنم نداشتم .ببخشید اگه نتونستم بهتون سر بزنم ولی از این به بعد قول میدم زود به زود سر بزنم .
مامان رخساره
پاسخ
سلام خانوم خانوماااااااا ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی نگرانتون شده بودم بوووووووووووووووووس هوار تا واسه شما و امیر کیان خاله