کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

آغاز 6 ماهگی پسرکم

1393/3/30 20:49
نویسنده : مامان رخساره
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

مامانی اول از همه ورودت رو به ششمین ماه زندگیت تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد و سر زنده باشی در تمامی مراحل زندگیت عزیز دلمبوس

مامانی امروز من تبخال زدمغمگین،شاید الان بگی خو مامانی این چه خبریه مینویسی اینجا!!آخه نمیدونی پسرم من تا حالا از موقعی که یادم میاد هیچ وقت تبخال نزدم اما این تبخال امروز من به خاطر تو بود.بغل

پسرم از موقعی که از دست بابایی رو پله ها افتادی خیلی میترسم که نکنه یه وقت پسر نازم رو از دست بدم زبونم لالغمناک، امروز هم تو و بابایی رفتین فتیر بخرین واسه صبحونه و برای اولین بار بود که تو بدون من میرفتی بیرون از خونه. من خونه موندم تا صبحانه رو آماده کنم اما شما دیر کردین خیلی نگران شدم در تمامی لحظاتی که شما نبودین همش فکرای بد میکردم که نکنه یه اتفاق بدی افتاده باشه،ولی خدا رو شکر تو و بابایی سالم اومدین و چون صف نونوایی شلوغ بوده دیر اومده بودین ولی من تو همون لحظات خیلی ترسیدم خطاو حاصل این ترس این تبخال روی لبم شد.

اینو نوشتم چون خیلی برام جالب بود،این نشون میده که مادر بودن چقدر نگرانی رو به همراه داره و اینکه من تا چه حد به تو وابسته شدم که حتی لحظه ای دور بودن از تو برام چقدر سخته عزیز دلم.

مامانی خیلی بهت وابسته ام و خیلی خیلی دوست دارم ایشاله که خدا تو رو برام تا همیشه حفظ میکنهمحبت

بابایی میگفت تو صف نونوایی همه لپاتو میکشیدن و کلی خوششون اومده بوده ازت

قربونت برم که انقده تو دل برویی عزیزکم

 

این کیان جونه و دختر دایی مهربونش پرنیا جوووون

قربونت برم پسر نازم

اینم عکس همین چند دقیقه پیش پسرم که رفته حموم

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان کیان
31 خرداد 93 12:39
سلام عزیزم .پسر کو چولوت روز به روز بزرگتر میشه ها.....ماشالا .انقدر به سرعت میگذره که ما ازش جا میمونیم.بوس بوس کیان جون
مامان ستایش
9 تیر 93 13:29
خاله جونی من خیلی خیلی دوستت دارم اخه ماشالله هزارماشالله خیلی جیگری
مامان رخساره
پاسخ
خیلی ممنون سمانه جووووووون ماشاله به ستایش جووون
مامان کیان
23 تیر 93 1:09
سلام گلم خوبی چرا نیستی مرتب بهت سر میزنم و از شما و پست جدید خبری نیس ایشالا که همتون خوبین...تو اولین پستت بهم سر بزن نگرنتونم.
مامان رخساره
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ما خوبیم مرسی که بهمون سر میزنی امیر کیانمو ببوس چشششششششششم