کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

شیرین کاری های پسر نازم

1393/3/25 2:30
نویسنده : مامان رخساره
383 بازدید
اشتراک گذاری

خب حالا تو این پست از شیرین کاریات میگم عزیز دل مامانی

این روزا خیلی شیرین شدی مامانی و کلا دیگه گریه های بی بهونه رو گذاشتی کنار و خیییییییلی پسر خوب و ساکتی شدی محبت، اکثر اوقات با خودت بازی میکنی و از خودت صدا در میاری و حرف میزنی و کلا هم در حال حرکت و ورجه وورجه هستی میچرخی به شکم و باز از شکم میری به پشت ،جیغ میزنی و بعضی اوقات صدای "ما" و "با" رو از خودت در میاری. وقتی شیر میخوای انقده شیرین گریه میکنی و خودتو بهم میچسبونی و وقتی هم خواب داری دوست داری من بغلت کنم تا آروم بگیری و راحت بخوابی منم برات لالایی میگم و تو بغلم میگیرمت تا بخوابی عشقم، وقتی کنارت دراز میکشم و تو با دستات تو صورتم چنگ میندازی و با موهام بازی میکنی حس میکنم دنیا مال منه ، وای که چقدر شیرینه لحظه ای که با محبت خاصی تو چشام زل میزنی و بعد یه لبخند آراممعصومانه مهمونم میکنی. شیرینیه تک تک این لحظات رو به دنیا نمیدم و از خدا میخوام که این لحظات رو نثار همه منتظرا کنه ایشاله

همچنان خوردن دستت ادامه داره و هر چیزی هم که دستت بیاد میکنی دهنت و میخوای بفهمی که چیه

خنده ها و نق نق زدنا و گریه هاتو خیلی دوس دارم مامانی ، عاشق زمانیم که بی تاب منی و فقط منو میخوای تا آروم شی و دیوونه لجظه هایی هستم که باهات حرف میزنم و تو خودتو لوس میکنی و میخندی.

واااااااااای که نمیدونی چقد برام عزیزی

این روزا با بابایی هم رابطه خیلی خوبی برقرار کردی و مطمئنا اونو هم میشناسی آخه تو بغل بابایی هم آروم میگیری و وقتی باهات حرف میزنه ذوق میکنی و میخندی.بابایی که عاشقته و بی اندازه دوست داره. پسرم ،من خیلی دوس دارم وقتی بزرگ شدی رابطه خیلی خوبی با بابایی داشته باشی 

امیدوارم که همینطور هم بشه

 

 

این روزا کارایی که میکنی ایناست:

میتونی وسایل رو بین دستات جا به جا کنی

میتونی تو بغل یا با کمک تکیه گاه چند لحظه ای بشینی

میتونی وزنتو رو پاهات تحمل کنی و با کمک بایستی

میتونی وقتی رو شکمی یه مقدار خودتو به جلو بکشی

میتونی وسایل رو بگیری و به سمت خودت بکشی

و وقتی صدات میزنیم برمیگردی و نگاه میکنی که من الهی قربون اون چشات و نگاهات برم

 

همه دنیا من و بابایی

دوستت داریم

 

دست و پای کوچولوی کیان

کیان در حال خواب بعد از حمام

به چی فک میکنی تو خواب مامانی قربونت بره

اینم ادامه خواب بعد از پوشیدن لباس

کیان و درگیری با تشک و طعم شیرین پیروزی

خدایا کمکم کن چیکا کنم الان من

آخ جوووووون یه روزنه ای ایجاد شد

آخیییییییییییییییش

إ مامانی تو هم که اینجاییدرسخوان

آخ جوووووووووووووووون

مامانی دیدی چقد قوی ام؟؟؟

سلام مامانی

باز با دوربین اومدی

چرا انقد بهم گیر میدی مامانی

اینورم مامان

اونورم مامان

 ای خدااااااااااااااا

مامانی بی خیال بیا منو بردار

خسته شدم خووووو

کلا دست بردار نیستی نه؟؟

اصلا مامان رو بی خیال

ما میریم تو فصای خودمون

بووووووووووووووو

آ آ آ آ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا1367
25 خرداد 93 21:44
ماشالا کیان گوگولی...ماشالا روزبه روزداری بزرگتروجیگرترمیشی..بوووووس
صبا
3 تیر 93 18:18
عزییییز دل خاله ست این کیان خوشگلت رخساره ببوسشاز طرف من