کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

پایان 4 ماهگی فنچ مامان

1393/3/5 22:39
نویسنده : مامان رخساره
461 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز نازی من سلام

اومدم بگم که وارد 5 ماه شدی عزیز دل مامان و بابا

واااااااااااااای کیان ، نمیدونی که ما چقده دوست داریم مامانی

بابایی همش میگه من باید با این پسر ناز چیکا کنم چطوری عشقو احساسمو تخلیه کنم خدایا

منم که تمام روزمو با تو میگذرونم و حسابی وابستت شدم و از همه لحظاتش لذت میبرم و حتی لحظه ای از گریه و غر زدنات خسته نشدم و نمیشم پسرم. وقتی برام با صدای بلند میخندی و ذوق میکنی میرم تا آسمونا مامانی ایشاله که همیشه خندتو ببینم.عاشقانه دوست دارم و معنی زندگیمی عسلم

مامانی امشب قبل خوابت باهات که حرف میزدم انقده از ته دل میخندیدی و من لذت میبردم صداتو ضبط کردم برات جیگرم در عین حال گریه هاتو هم دوس دارم مامانی ، مخصوصا وقتی بهونه میگیری و خواب داری یا شیر میخوای آخه نمیدونی که یه اداهایی در میاری بعضی وقتا خندم میگیره به گریه هات و میگیرم بغلمو  یه دل سیر بوست میکنم وقتی بهونه میگیری لب پایینتو میاری جلو رو لب دیگت انقده با نمک و خواستنی میشی.

بعضی وقتا با خودم میگم ای کاش یه دوربین تو خونه بود و تمام لحظاتمون رو ثبت میکرد آخه هر روز که میگذره دلم واسه روز قبلش تنگ میشه ولی دوس دارم بزرگ شدن و شیرین شدنت رو هم زودتر ببینم.

دوس دارم تمام حرکات و صداها و اداهات بمونه برام تا بعدا هم با دیدن و شنیدنشون لذت این روزا رو تمدید کنم واسه همین تا میتونم فیلم و عکس میگیرم وصداتو ضبط میکنم ،وقتی صدای ضبط شدتو برات میزارم باز دوباره شروع میکنی به حرف زدن الهی قربونت برم مامانی

خلاصه هر چی آرزوی خوبه مال تو نفسم

 

فنچو ببین چه جوری خوابیده بووووووووووس

مامانی اون دوربینو بده به من تو بلد نیستی عسک بندازی

فدای خنده ها و اداهات مامانم

 

اون زبونتو مامانی بخوره

از ته دل خندیدناشو ببین جووووووووونم

دوست داریم پسرم

آقا بابا و کیان چشمک

ابن عکس به درخواست آقا بابا حذف گردیدزبان

 

راستی عزیز دلم بازم واسه واکست اذیت نشدی خدا رو شکر

آخه خیلی طلایی

وزنت  هم 7300

فد 63

ماشاله یادتون نره دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آذین
4 خرداد 93 12:29
ماشالا
فرشته - مامان امیراشکان
5 خرداد 93 1:12
ماشالا کیان جونی چه بانمک شدی عزیزم خدا حفظت کنه گل خوشگلم . دوستت دارم
مامان رخساره
پاسخ
میسی عزیزم خدا امیر اشکانتو بران حفظ کنه
مامان کیان
14 خرداد 93 20:30
ماشالا عسل چه بزرگ شدی .به مامان بگو یه بوس محکم از اون لپای تپلت بکنه از طرف من البته
مامان رخساره
پاسخ
قربونتون برم