کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

کیان به ددر میرود

1393/2/24 2:07
نویسنده : مامان رخساره
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم محبت

مامانی با تاخیر خیلی زیادی اومدم از ددر رفتن پسرم بنویسم که رفتیم دامداری بابابزرگ

این اولین ددر پسرم در فضای باز بود و مامانی کلی دلهره داشتم که یه وقت سرما نخوری یا اذیت نشی و گریه نکنی که خدا رو شکر خیلی پسمل خوبی بودی و کلی  عکس گرفتیم با همدیگه که من عاشق عکس سه نفریمونم تو این روز

اینم عکسای اون روز


إ سلااااااااااااااام  آرام

 

چرا منو اینجا گذاشتین گناه دارم خو خطا

 

 

بای بای شما برین من اینجا جام خوبه بای بای

 

 

وای حالا چیکا کنم اینا واقعنی رفتنا آهای من جا موندمخطا

 

إ برگشتین ،پس لدفن منو بغل کنینزیبا

 

عجب گیری کردیم از دست این مامان و باباییشاکی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کیان
31 اردیبهشت 93 20:35
عزیزم خوشحالمون کردید به وبلاگمون سر زدید.با اجازتون ما هم لینکتون کردیم .کیان جونم ببوس عزیزم