کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

آزمون ارشد دانشگاه آزاد

1392/3/9 13:35
نویسنده : مامان رخساره
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه مامان 

خوشگلم اومدم بهت یه چیزی بگم

فردا آزمون ارشد دارم ، سراسری که قبول نشدم .این آزمون واسه دانشگاه آزاد،دعا میکنم اگه به صلاحمونه اینو قبول شم چون دوست دارم تحصیلاتم رو ادامه بدم تا بتونم مامان خوبی هم واسه تو باشم.

تو هم که الان تو دل مامانی هستی واسه مامانیت دعا کن.ولی من فقط میخوام اگه به صلاحمه قبول شم و با وجود ناز تو ادامه تحصیل بدم.

عزیزکم فردا صبح با بابایی میریم مشهد که تو آزمون شرکت کنم قول میدم جوری بشینم که تو اذیت نشی ولی تو خودتم باید قول بدی مواطب خودت باشی آخه آزمون طولانیه.

فدات شه مامانی امروز سه هفته و پنج روزت شده هنوز خیلی کوچولویی باید خیلی مواظبت باشم.

ولی مامانی اصلا عادت به تو خونه موندن نداره واسه همین این روزا یه کوچولو اذیت میشه البته امروز بهترم دیروز خیلی دلم گرفته بود که دیگه بعدازظهر طاقت نیاوردمو از خونه زدم بیرون ولی تو ناراحت نشو حواسم بهت هست مامانم.

مامانی و بابایی دوست دارن خیلیییییییییی

بوست دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما
10 خرداد 92 23:37
به سلامتی خانومی ایشالا هرچی به صلاحه پیش بیاد . واسه نی نیم تبریک فراووووون


سلام به شما مامان خوب
ممنونم بابت لطفتون
ایشاله که نی نی شما هم به سلامتی بدنیا بیاد که هیچ چیزی بالاتر از این نیست