کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

28 هفتگی پسرم و دیابت بارداری

1392/8/18 12:27
نویسنده : مامان رخساره
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفس مامانی و بابایی

عزیز دلم،قربونت بره مامانیقلبباید خیلی مواظب خودت باشی

نگرانتم پسرم ناراحتونگرانیم داره تبدیل به استرس میشه

عزیزم رفتم جواب آزمایشم رو گرفتم و متاسفانه مامانی دیابت بارداری داره ، خیلیا این بیماری رو تو دوران بارداری میگبرن ولی چون ما سابقه خانوادگی داریم و بی بی جون هم دیابت داره،بیشتر به این خاطر نگرانم

به خدای مهربونمون سپردمت و ازش میخوام که صحیح و سالم بیای بغلم بغل

واسه سلامتیت نذر کردم مامانی

دیروز مراسم تعزیه کودکان واسه حضرت علی اصغر(ع) بود با مادر جون و زن عمو رفتیم مسجد امام حسین و خرما پخش کردیم به خاطر اومدن تو، منم نذر کردم ایشاله که سالم بیای بغلم و با هم دیگه بریم مراسم و خرما پخش کنیم. ایشاله

مامان جونم خیلی دوست دارم و روز به روز وابستگیم بهت بیشتر میشه،بابایی هم بی صبرانه منتظر اومدت تو نازنینمهخیال باطل

راستی پنج شنبه با بابا جونی رفتیم و برات کمد سفارش دادیم هوراایشاله که بعدا ازشون خوشت بیاد. واسه اوایل ماه بعد هم میریم لباسهای کوچولوتو که الهی قربونشون برم و وسایل دیگه تو میخریم تا ایشاله بعدا به سلامتی برات استفاده کنیم عشقم و خونه رو واسه اومدنت آماده میکنیم 

عزیز مامانی تکونات خیلی زیاد و محکم شده و هر دفعه که تکون میخوری دلم برات ضعف میره.خدا جونم مواظب پسر کوچولوم باش در حالیکه میدونم هستی

 

قلبقلبقلبقلب

ماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیمـــ
19 آبان 92 0:26
ای وای عزیزم خیلی مراقبِ خودتــــُ نی نی باش زیاد هم نگران نباشُ به خودتـــ استرس وارد نکن این بیماری واسه هرکسی پیش میاد دکترا کنترل میکنن
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
25 آذر 92 14:12
ای جاان مراقب خودتون باشید و نی نی تون
مامان رخساره
پاسخ
چشم