کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولویه مامانی

26 هفتگی پسرم

1392/8/4 23:47
نویسنده : مامان رخساره
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلای مامان

عزیزم چهارشنبه رفتم پیش خانم دکتر،وااای مامانی اضافه وزنم تو 40 روز خیلی زیاد بود ناراحت و خانم دکتر برام آزمایش نوشت که نکنه خدایی نکرده دیابت بارداری گرفته باشم،ولی ایشاله که چیزی نیست قرار شد از این به بعد تو خوردنم رعایت کنم.

مامانی انقد محکم مشت و لگد میزنی که کاملا مشخص میشه،امروز از ورجه وورجه هات فیلم گرفتم تا بابایی اومد بهش نشون بدم آخه بابایی کم پیشمونه و نتونسته خوب ببینه تکونای پسرشو،تو فیلم قشنگ تکونات مشخص میشه فیلم رو نگه میدارم تا خودت هم بعدا ببینی که چه وروجکی بودیماچ

الان دیگه در هر حالتی باشم تکوناتو متوجه میشم چه سرپا،چه در حال راه رفتن و چه نشسته و چه دراز کشیده،الهی مامانی فدات شه الان واقعا احساس میکنم که همیشه با منیبغل

خدا جونم شکرت میکنم بابات همه نعمتهات و این نعمت شیرین و عزیزی که جدیدا بهم دادی و ازت میخوام که به همه منتظرا نیز این نعمتت رو عطا کنی

پسرم خیلی دوست دارم و بی صبرانه منتظرم تا روز تولدت برسه و تو رو تو آغوشم بگیرم، میخوام یه چیزی رو پیشت اعتراف کنم:

نمیدونم این فکرم درسته یا نه،ولی،هر وقت زیادی قربون صدقت میرم و بهت فک میکنم با خودم میگم وقتی دنیا بیای و بزرگ شی تو هم مامانی رو دوست داری و بهش احترام میزاریخیال باطل

پسرم من تمام سعیمو میکنم که هیچ موقع توقع نابجایی ازت نداشته باشم ولی دوست دارم احترام همراه با محبت همیشه بین من و تو بابایی باشه،خدا اون روزو نیاره که دل منو بابایی رو بشکنی

مامانی و بابایی تو رو خیلی دوست دارن قلب و امیدوارم موفقیت و شادکامیتو ببینیمخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیمـــ
11 آبان 92 23:14
عزیزمــ ایشالله که چیزی نیس

نگران نباش

یکم مراعاتـ کن تو رژیمــ غذاییتـــ

مراقبـــ کیان جونمون گل پسرمون باش

راستی غذاتُ تو حجم کم اما دفعاتـ زیاد
اوکی



نسیــــ م
18 آبان 92 1:44
رخساره جووون پسملی چطوره؟؟؟
جواب آزمایشُ گرفتی؟؟؟
چی شد؟


سلام عزیزم
آره گرفتم متاسفانه دیابت بارداری دارم و باید برم تحت نظر متخصص غدد
واسه دوشنبه وقت دارم که برم برا پسرم دعا کن نسیم جوووون